Fotbollsdrömmar

Analys av Allsvenskan och Svenska landslaget.

Tips SM 2011

Posted by fotbollsfan på 27 januari 2011

Som vanligt varje år så drar Svenska Spel igång med sitt Tips SM.
Jag har väl aldrig varit direkt nära att vinna framför allt nu när Allsvenskan inte är med på Stryktips kupongen.
Men jag kommer vara med ändå. Ser att vinnaren får i Tips SM 2011 får 200.000 kr och dessutom se Champions League finalen i London.
Jag kan tänka mig det 🙂

Oavsett så tror jag att man för att kunna vinna Tips SM skall satsa på alla favoriter och med sina garderingar skall man försöka leta upp skrällarna.
Det tror jag är nyckeln. Favoriterna vinner ju i de flesta fall så de måste vara med.

Någon mer som skall köra och som vill köra en match i matchen så att säga så ställer i alla fall jag upp!!

Lämna en kommentar